loading...
ZedbaZi
آخرین ارسال های انجمن
queen بازدید : 64 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (1)


تکست آهنگ دلم تنگ شده :

کروس : (مهراد هیدن و نسیم)
دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ تنگ
ورس 1 : (مهراد هیدن)
گرفت لجن دورمو گم کردم خودمو / ولی تاریکی مرد و من دیدم صبحمو
من باید بحث کنم هر دفه تا بس کنی / ببین هر چه که هست دورم ماله منه نه از تو نیس
طوفانو رد شدم شروع فصل دو / وسطو جویدم ته موندش برا تو
این شده دسه دو که هر دفه یک لحظه تو / میفتی باز پائین و میگیریم دوتا دست تو
تولدمه سلامتی پدرم / که برد منو نوک قله هل داد که بپرم
قول داد که پسرم / شک نکن یه ذرم / یه روزی میاد میگی من از همه اینا بهترم
ولی غرورم سر جاش فرودو می پرم / بازی رو می بازم قبل اینکه ببرم
تو باید بشکافی روح و جونتو / فدا کنی پوست و گوشت و استخونتو
کروس : (مهراد هیدن و نسیم)
دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شدهورس 2 : (سیاوش سیجل)
زیر آفتاب برزیل نشستی / دم بارگای حنسی
بم بگو لب آب داری چه حسی / دورم پلاستیک و کاردای فلزی
خوبه نه این حس هر روزمه / دنیا رو میگیرم انگار عروسمه / بازی میکنم باش انگار عروسکه
نشستم این بالا نوکه قله / سرمورو گنده / همه چی آروم مثه صبح جمعه
ولی بعضی وقتا این بالاسرد میشه / نوک قله ای میخوای بالاتری هی
ولی سردی رو دیگه چیزی رو حس نمی کنی / روی اکس و نیکوتین فقط میگذرونی
جای اینکه زندگی کنی ساعت 5 شده / دلم بازم تنگ شده
ولی راه برگشت نیست / چشمام میشن با یه لبخند خیس
کروس : (مهراد هیدن و نسیم)
دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده
اوترو : (مهراد هیدن)
تو شب تاریکم تو تو صبحو کردی نقاشی / اگه یه وقت نبودی فردا چی
دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده

بقیه لیریک ها در ادامه مطلب



براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط juju در تاریخ 1392/02/05 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

salam man ke chizi nafahmidam lol bye soroshe noobشکلکشکلک
پاسخ : salam شکلک khosh oomadi nooooob????? :| khodet noobi
asan man noob U pro شکلک bahali baw شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
زدبــــــــــــــازی و تــــــــــــیک تااااااااک رپ گوش کن.... زندگی کن.... و باز هم رپ گوش کن... are dg :D soroosh 16 mashhad moqadas :D shomare 0936593.... eeeeee bbakhshid bye :D nazar yadetun nare haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    منصفانه یا خانوم جی جی؟؟؟
    از کاربران این وبلاگ که کلا هیچ کاری نمیکنند راضی هستین؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 12,288
  • کدهای اختصاصی